Coming soon...
- door Sara Desmidt
- •
- 10 aug, 2022
- •
We hebben leuk nieuws!
Het begon allemaal in 2017 in mijn bureau bij ons thuis, als zelfstandige in bijberoep. Al snel bleek duidelijk dat ik van mijn bijberoep mijn hoofdberoep ging maken. Eerst enkele maanden als zelfstandig freelancer in combinatie met het bijberoep, waarna ik dan eind 2018 de stap heb genomen om een pand te huren in de Kursaalstraat.
Sinds de start in de Kursaalstraat, een klein gezellig
kantoortje op een leuke ligging, is de zaak zeer snel gaan groeien. Mijn man
Bart, met meer dan 15-jaar ervaring op de teller, heeft toen besloten om mee in
de zaak te stappen, als medevennoot en partner, de ideale combinatie!
In januari 2020 vergezelde Annick ons en als dossierbeheerder kan ze heel wat
klanten mee helpen opvolgen!
Een half jaar later werd ook nog de hulp van Vanessa
ingeroepen! Toen werd al snel duidelijk dat het kantoor een beetje te klein aan
het worden was en gingen we op zoek naar een nieuwe ruimte binnen onze gemeente
Knokke-Heist.
Al snel hadden we een nieuw kantoor gevonden in de Westkapellestraat en konden
we de verhuis plannen in december 2020.
De ruimte werd direct goed ingenomen, want ook hier werd er nog plaats gecreëerd voor twee collega’s. Céline vervoegde ons team eind 2020 en Amy sloot in 2022 aan.
Dankzij jouw vertrouwen
Sinds onze start in 2017 zijn we dankzij jouw vertrouwen in ons kantoor alleen maar blijven groeien.
We willen graag onze service op een hoog niveau houden, en is uitbreiding niet tegen te houden!
En zo zijn we bij volgende plannen gekomen: er staat opnieuw een verhuis gepland! Dit maal naar ons eigen pand in de Natiënlaan!
Niet alleen biedt het pand voldoende ruimte voor al onze medewerkers, maar er is ook een adembenemende vergaderruimte voorzien om alle besprekingen in alle rust te laten doorgaan. Eveneens bieden we een mooie parking aan voor onze klanten.
In het voorjaar van 2024 vind je ons dus in ons nieuw kantoor, in de Natiënlaan 241, 8300 Knokke-Heist.
We tonen je alvast een preview hoe het eruit zal zien!




Uit een onderzoek van SD Worx blijkt dat ongeveer de helft van de Belgische kmo’s bedrijfswagens aanbiedt aan hun medewerkers. Deze voertuigen worden vooral ingezet als functiewagens, voornamelijk voor het bezoeken van klanten. Bedrijven met minder dan drie wagens vormen de meerderheid, maar grotere organisaties hebben er vaak meer. Vooral in Brussel en Wallonië worden bedrijfswagens vaker ingezet voor klantenbezoek.
De kosten voor het beschikbaar stellen van bedrijfswagens zijn de afgelopen drie jaar met gemiddeld 30% gestegen, vooral door hogere leasekosten van elektrische wagens. Ondanks deze inspanningen om het wagenpark milieuvriendelijker te maken, blijft het aandeel elektrische en hybride voertuigen stabiel. Momenteel bestaat 14% van de bedrijfswagens uit elektrische voertuigen en 28% uit hybride, terwijl de meerderheid nog steeds fossiele brandstoffen gebruikt. Kmo's verwachten echter niet dat dit aandeel op korte termijn veel zal toenemen.
